purpuz agenda

PURPUZ PLANNER
Je hebt een goed plan, een mooi voornemen en haalt het niet. De Purpuz lost dit op. De Purpuz is de 1e planner geheel ontworpen om je doel te halen. In een inspirerende omgeving word je geholpen met het stellen, plannen en bereiken van jouw doel. Reflectie zorgt ervoor dat jij jouw doel meer in balans behaalt.

€ 34,99

organising agenda

Planpoint agenda | Vivianne Broekman
ALLES-IN-ÉÉN AGENDA
Bij zzp’ers lopen werk en privé vaak door elkaar heen. Met deze praktische Plan-Point Organizing Agenda 2018 kun je zowel je (zakelijke) afspraken, financiën als je maaltijden en doelen bijhouden. Of het nu gaat om een opruimklus, het voorbereiden van je vakantie, je gewerkte uren, onkosten en kilometers, de checklijsten helpen je het huishouden en het werk te stroomlijnen. Met de opvallende stickers vergeet je nooit meer een afspraak, verjaardag of kus!!

€ 14,95

organizing agenda

Zamarra Kok
DE ORGANIZING AGENDA 2018
Heb je een druk leven en heb je behoefte aan meer structuur en overzicht? Met deze agenda organiseer je moeiteloos je (werk)afspraken, taken, geldzaken en het hele huishouden. De dagelijkse zakelijke uren- onkosten- en kilometerregistratie zijn ideaal voor ondernemers. Bomvol planners voor o.a. huishouden, budget, opruim- en onderhoudsklussen en handige checklijsten voor vakanties, feestdagen en feestjes

€ 11,99

Marieke Anthonisse
ZAKENMAM AGENDA
Een prachtige agenda gemaakt waarin jij als ondernemende vrouw met een gezin al jouw bezigheden kunt plannen. Een unieke agenda die jou laat focussen op je bedrijf én gezin. Plannen als een middel om meer rust in je leven te creëren!
Kijk per kwartaal vooruit, focus per maand op jouw prioriteiten en plan jouw dagen in de weekoverzichten. Geniet van de prachtige kunstwerken, leeg je hoofd op de notitiepagina’s, pak een rustmomentje met de kleurplaten. Aan het eind van het jaar kijk je terug op een geweldig 2018 waarin jij zowel jouw bedrijf, jezelf als ondernemer en jouw gezin hebt laten groeien en bloeien!

€ 35,00

Taren Mohan
INTAKEGESPREKKEN & DETACHERING

Een praktisch, makkelijk leesbaar boek met concrete tips voor zelfstandig interim-professionals die tijdens een intakegesprek een klus willen binnen halen. Hoe bereid je je voor, welke vragen kun je verwachten, hoe presenteer je jezelf, en nog veel meer. Eigenlijk een basisboek solliciteren, dus geschikt voor elke werknemer. Met interviews met detacheringsbureaus, opdrachtgevers en bemiddelaars

€ 21,95

Marketing |Jan van Setten
KLANTENLUISTERAAR

Jan van Setten vertelt u in ‘De klantenfluisteraar’ u hoe u de klant voor zich kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Sterker nog, u kunt uw marketing uitbesteden. Aan wie? Aan uw klant!

€ 20,00

INTERNET OF THINGS
Marketing |Gilles Robichon
AAN DE SLAG MET INTERNET OF THINGS

Je hoort steeds vaker dat het Internet of Things ons leven in de toekomst gaat bepalen. Maar wat is het eigenlijk en hoe ver is die toekomst bij ons vandaan? Internet of Things (IoT) draait om alledaagse voorwerpen die via het internet verbonden zijn met netwerken en daardoor gegevens kunnen uitwisselen.

€ 24.99

HOE KRIJG IK ZE ZOVER
Marketing |Jan van Setten
HOE KRIJG IK ZE ZOVER

Jan van Setten vertelt in zijn klassieker ‘Hoe krijg ik ze zover?’ hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.

€20,00

social media management
Marketing |Marjolein Visser
SOCIAL MEDIA MANAGEMENT

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te kunnen implementeren. Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.

€39,95

BLACK BOX DENKEN
Marketing |Matthew Syed
BLACK BOX DENKEN

Goed nieuws! Fouten maken is een voorwaarde voor succes. Het boek Black Box-denken zet de wereld op zijn kop. Fouten zijn niet fout, maar juist goed. Talent of motivatie bepalen je succes niet, maar vooral de manier waarop je omgaat met wat misgaat. Met suspense illustreert Matthew Syed aan de hand van voorbeelden uit de medische wereld, sport en luchtvaart wat er gebeurt als trots en schaamte de overhand krijgen en fouten worden weggemoffeld.

€22,50

Marketing |Berthold Gunster
IK BEN OKÉ. JIJ BENT EEN SUKKEL

Betweterige schoonzus, bemoeizuchtige baas of onhandelbaar kind? Stop ze te veranderen. Ze zijn wie ze zijn. En dat zal altijd zo blijven. Is dat erg? Nee. Denk het
om. Ze zijn je goudmijn. Na de bestseller Ja-maar wat als alles lukt?, Huh?! en Omdenken is Berthold Gunster terug met een boek over een onderwerp wat
iedereen zal aanspreken: relaties.

€19,99

omdenken in communicatie
Marketing |Berthold Gunster
OMDENKEN IN COMMUNICATIE

Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties. Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties.

€4,99

sterker dan ooit
Marketing |Brené Brown
VALLEN EN WEER OPSTAAN

Brené Brown heeft vele mensen geraakt met haar stellingen over moed, imperfectie, schaamte en goed genoeg zijn. Haar werk legt een diepe waarheid bloot: kwetsbaarheid – de bereidheid om ervoor te gaan en jezelf te laten zien – is de enige weg naar meer liefde, erbij horen, creativiteit en vreugde. Het is alleen niet altijd gemakkelijk om een moedig leven te leiden. En het is onvermijdelijk dat we uiteindelijk zullen struikelen. Hoe groot het probleem of de situatie ook is, sterk weer opstaan na een val is dé manier waarop we in de praktijk brengen om met hart en ziel te leven. Dat proces, schrijft Brené, leert ons het meeste over wie we zijn.

€ 12,50

growth hacking
Marketing |Morgan Brown Sean Ellis
OP ZOEK NAAR RESULTATEN

Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige stiefbroertje van Myspace; en Uber een armlastige start-up die geen enkele kans had tegen machtige taxibedrijven. Hacking Growth is een toegankelijk en praktisch handboek dat teams en organisaties uit alle bedrijfstakken kunnen gebruiken om hun klantenkring en marktaandeel te vergroten. Het is een must voor alle marketeers, ondernemers en managers die op zoek zijn naar consistente, herhaalbare, kosteneffectieve en datagedreven resultaten.

€ 18,98

Ik verf tot ik sterf
Marketing | Christine Liebrechts & Tefke van Dijk
IK VERF TOT IK STERF

In een deuk om slechte slogans. Een boekje vol creatieve voorbeelden van bedrijfs- en reclameslogans tussen ‘tenenkrommend slecht’ en ‘stiekem best grappig’.
Bijvoorbeeld: Zit je haircut voor een kapperszaak of Tot in de tandjes verzorgd voor een mondhygiënist.

€ 9,99

The subtle art of not giving a fuck
Psychologie | Mark Manson
THE SUBTLE ART OF NOT GIVING A FUCK

In deze zelfhulpgids snijdt een superstar/blogger Mark Manson door de onzin om ons te laten zien hoe te stoppen met het altijd dwangmatig proberen ‘positief’ te zijn. Zijn inzicht biedt ruimte om echt beter en een gelukkiger mensen worden.

€ 17,95

Storytelling
Storytelling | Guido Everaert
VERHALEN MAKEN MERKEN

Storytelling is meer dan alleen verhaaltjes. Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten. Het vertellen van verhalen is een kunst.

€ 24,99

Storytelling atlas
Storytelling atlas | Suzanne Tesselaar
HET LANDSCHAP VAN VERHALEN EN VERANDEREN

Dit boek gidst de lezer door de wereld van storytelling. Onderweg beschrijft het de rol, de functie, het effect en de impact van verhalen op veranderingen. Met praktische voorbeelden en wetenschappelijke onderbouwing. De atlas bestaat uit zes prachtige landkaarten, die elk een specifiek onderdeel van het storytelling-landschap beschrijven.

€ 24,50

ondernemen als way of live
Ondernemen als way of life | Pieterjan van Wijngaarden
3 KERNVRAGEN OM IETS MOOIS TE MAKEN VAN JE WERKENDE LEVEN

Werk doen waar je plezier aan beleeft en dat waarde heeft voor anderen. Elke dag fluitend aan je werk beginnen, omdat je met je talenten en ambities aan de slag kunt. Werk maken van je dromen en idealen. Hoe doe je dat? Het is een way of life!

€ 14,99

De rampondernemer
De Rampondernemer | Frank Krake
OVERWINNEN ALS ALLES TEGENZIT

Dat één man de dupe kan zijn van zoveel rampspoed lijkt onwaarschijnlijk. Toch is De rampondernemer een waargebeurd verhaal, een verhaal over veerkracht en doorzettingsvermogen. Keer op keer lukt het hem met soms buitenaardse inspanning zijn bedrijf van de ondergang te redden. In dit boek haalt hij nog één keer alles uit de kast…

€ 19,95

Beter bloggen
Beter Bloggen | Karin Ramaker
EEN NIEUWE MANIER VAN VERHALEN VERTELLEN

Een motiverend doe-boek voor iedereen die overweegt zakelijk te gaan bloggen maar niet weet waar te beginnen, of die ermee is begonnen maar vastloopt. Aan de hand van motiverende voorbeelden en praktische opdrachten spreek je je creativiteit aan, vind je inspiratie voor blogs en ontwikkel je je eigen stijl.

€ 17,95

zzp
Traction | Gabriel Weinberg
HOW ANY STARTUP CAB ACHIEVE EXPLOSIVE CUSTOMER GROWTH

As Gabriel Weinberg and Justin Mares learned from their own experiences, building a successful company is hard. For every startup that grows to the point where it can go public or be profitably acquired, hundreds of others sputter and die.

€ 19,81

Eén fan per dag | Jos Burgers
VAN DE MEESTER VAN DE EYEOPENERS.

Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve.

€ 20,-

Blue Ocean Strategy | Chan Kim, Renée Mauborgne
VAN HEVIGE CONCURRENTIESTRIJD NAAR EEN ONONTGONNEN MARKT.

Al tien jaar is de theorie (net als de term ‘Blue Ocean’) een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In hun boek beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentiestrijd slechts leidt tot een bloedige, rode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Gebaseerd op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven pleiten zij voor een creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

€ 26,72

Bekijk ook eens de levende boekenlijst die is gemaakt voor en door zzp’ers. Hier kun je ook je eigen boeken toevoegen!

Feilloos Adviseren | Peter Block
MUST-READ VOOR IEDERE ADVISEUR.

Dit boek beschrijft de onderwerpen die in elk stadium van het adviesproces uw aandacht vragen en vertelt hoe u moet omgaan met cliënten in verschillende situaties. Speciale aandacht voor de invloed van moderne communicatiemiddelen en het omgaan met lastige cliënten. Richtlijnen, voorbeelden en een checklist.

€ 44,99

Handboek voor wereldburgers | Esther Jacobs
LAAT JE NIET BEGRENZEN DOOR HET SYSTEEM.

Zowel voor (wannabe) wereldburgers als ‘thuisblijvers’. In dit avontuurlijke leesboek vertelt Esther Jacobs hoe ze wereldburger werd. Met veel praktische tips over lifestyle, werk, belastingen en verzekeringen. Ook delen andere wereldburgers, digital nomads en vrije denkers, waaronder Jacob Gelt Dekker, hun ervaringen.

€ 20,- AANBIEDING: GEEN VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND!

Lanceren kan je leren | Marjan Crabtree & Denise Hulst
VOOR ONDERNEMENDE INTERNETVROUWEN

Ben jij een vrouwelijke internet ondernemer? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moeten verkopen? Met deze uitgekiende en geteste mix van (neuro) marketing, psychologie en een schat aan praktische ondernemers-vaardigheden creëer je een enorme voorsprong. Maak je (online) dromen waar!

€ 19,90

Eckharts notes | Eckhart Wintzen
TIEN JAAR NA DATO GEEFT ECKART ZIJN GEHEIM PRIJS VAN ZIJN SUCCESFORMULE

In Eckart’s Notes zit veel humor en zelfspot over de succesformule, waarmee hij zijn BSO/Origin liet groeien van onverwacht eenmansbedrijf tot ongekende multinational. Het staat vol met ideeën en ‘gouden tips’ en is geschreven voor iedereen die met management te maken heeft: ondernemers, managers, studenten en docenten, en het thuisfront!

€ 29,50

In beeld met instagram | Kirsten Jassies
WAAROM JE INSTAGRAM ZOU KUNNEN GEBRUIKEN?

Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen.

Linkedin marketing | Martine Meijburg
DE WAARDE VAN LINKEDIN

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet je het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedInexpert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn

Stoppen & doorgaan | Margriet de Schutter
OVER HET LEVEN NA TOPSPORT.

Topsporters zetten alles aan de kant voor dat ene doel: een gouden medaille. Maar hoe moet je verder als die ene zekerheid wegvalt, als je moet stoppen met sporten? Margriet de Schutter, voormalig shorttrackschaatster, vertelt in haar boek Stoppen en Doorgaan openhartig over haar leven als topsporter en het leven dat daarop volgde.

Bekijk ook eens de levende boekenlijst die is gemaakt voor en door zzp’ers. Hier kun je ook je eigen boeken toevoegen!

Stuur ons een bericht: