Inspiratiesessie

Guerrilla Marketing

Klein budget, maximale aandacht van je klanten… Guerrilla Marketing.

Vergroot je zakelijke succes met ludieke marketing
14 september 2017 | Jaarbeurs Utrecht

De Kunst van het “Wow” effect…

Hoe creëer je zonder een groot marketing budget tóch waardevolle contactmomenten met je netwerk? Hoe verhoog je je bekendheid en je gunfactor?

In de Inspiratiesessie Guerrilla Marketing toont Frank Paats met een interactieve presentatie hoe je je onderneming in korte tijd een flinke boost geeft met ludieke marketing. Je krijgt veel inspirerende voorbeelden te zien (en de theorie hier achter) en gaat gegarandeerd met ideeën voor jezelf naar huis.

Wat is Guerrilla Marketing?

Unieke interactie met je doelgroep door creatieve, ludieke ideëen in te zetten zodat buzz en free publicity ontstaat’. Mensen verrassen dus, waardoor ze roepen: “Wow! Wat is dit?”.

Een bushokje dat volledig is ingericht door een woonwinkel, een trap in een openbaar gebouw waar de treden pianotoetsen blijken te zijn…

Maar juist ook op kleine schaal kan Guerrilla Marketing worden ingezet. Met bijvoorbeeld een handgeschreven ansichtkaart, een fantasievolle give-away of een opvallend visitekaartje kun je al scoren voor een laag budget.

Het resultaat van Guerrilla Marketing: jouw klanten worden fan van je merk, product of dienst, je verhoogt je gunfactor en je komt eerder in beeld voor opdrachten.

Deelname vanaf 9 euro p.p.

frank-paats

Frank Paats

Guerrilla Marketing expert

Datum: 14 september 2017

Locatie: Jaarbeurs Utrecht

Aanvang: 20.00 uur

Dit leer ik je voor een “WoW” effect:

  • Op een bijzondere en sympathieke manier contact maken met je doelgroep.
  • Viral gaan en free publicity krijgen met je marketing
  • Op een onvergetelijke manier jezelf onderscheiden van je concurrenten
  • Met een klein budget zeer effectief marketing kunnen doen
  • Marketing van anderen als inspiratie gebruiken

Aanvang sessie: 20:00u, einde 22:00u.

Guerrilla marketing
Frank Paats

Met Guerrilla Marketing Expert

Frank Paats

Frank Paats is al ruim 20 jaar als als communicatie-ontwerper gespecialiseerd in de kunst van het contact maken. Creatief, actiegericht en menselijk.

“Ik vind het geweldig om ondernemers te laten ervaren hoe goed inspirerende Marketing werkt om contact te maken met je doelgroep. Daarbij zet ik graag fantasie, humor en persoonlijk elementen in; ijzersterke middelen om je gunfactor te verhogen.”

Naast het geven van workshops Guerrilla Marketing helpt hij bedrijven met branding van het merk en diensten.  Daarbij bedenkt hij thema’s en concepten waarmee ondernemers hun communicatie richting kunnen geven.

Hij heeft onder andere gewerkt voor De Staatsloterij, Mediq, Ben & Jerry’s ijs, Dierenpark Amersfoort, ROC midden Nederland, Citroën en theatergroep Hitches. Met Joyce Meuzelaar publiceerde hij Geschenk Uit De Hemel, een boek met tientallen inspirerende relatiegeschenken.

logo Frank Paats
Guerrilla marketing 1
Guerrilla marketing 2
Guerrilla marketing 3
Guerrilla marketing 4
Stuur ons een bericht: